BerilTalay Selamlar 30+4 haftalık hamileyim. Bu haftalarda olan gebelerin durumları nasıl? Kasıklarımda sık sık ağrılar oluyor iki gündür sizlerde de oluyor mu normal mi yoksa doktora sorsam mı?
AyselSamil BerilTalay bende 30+1 olduk ama ara sıra oluyor agrılar bende sık sık diğil kalan her şey yolunda çok Şükür😊
Svcnn BerilTalay BerilTalay 32 haftadaym son bi haftadr belimde arada kasiklarmda boyle adet olacgmz zamnda olur ya haff bel agrsi adet sancsi gbi kestremyorm tam neoldgunu 34 hafta olnca nst ye grecgm
123w123w 34+5 🙋♀️ Bence sor doktoruna benimde ağrım vardı kasıklarda nst ye girdim doğum sancısı çıktı 29 haftaliķken çok sukur bugunlere kadar yatarak geldim
BerilTalay 123w123w çok şükür devamında iyi gider zamanında kucağına alırsın insallah. Böyle çok keskin değil ama ince ince ağrılar. Bir sorayım ben madem. Teşekkür ederim çok sizde durumlar nasıl?
Tsevgi 123w123w benimde 29 dam itibaren ağrı başladı kasıklarımda şimdiye dek hiç olmamıştı ama ağrı derecesi artıp azalmada sürekli var dizinde böylemiydi
123w123w BerilTalay yanı 5 haftadır lavabo dışında ayağı kalkmadım kalktığım an sancı giriyodu bu 1 haftadır çok sukur ıyim ihtiyacımi göre biliyorum en azından
EdaMinaKele BerilTalay magnezyum kullanıyor musun canım bende de kasık ağrısı cok oluyordu 1-2 aydır magnezyum kullanıyorum hemen hemen geçti sayılır
BerilTalay Tsevgi evet ben bugün doktora gittim normalmiş. Korkmayın ama şiddetli olursa tabi sizde bir doktora görünün
htccyl 30+2 deyim benimde karnım alt kısmı ve kasıklarımda ağrı oluyor doktora söyledim plasentam rahmi kapamış 2 haftadır yatıyorum 🙁 korkuyorum umarım bi sıkıntı çıkmaz 32 de çalışabilir almayı planlıyodum sözde ama artık imkansız
BerilTalay EdaMinaKele kullanıyorum ağrılarım azalmıştı ancak bu yeni oldu günde ikiye cıkarıcam sanırım
AyselSamil Gulsen55 canım vAlla 2 hafta bundan önce gitdiğimizde 900 g dı bu yakınlarda yine gidicez doktora bakalım ne kadar olmuş) seninki ne kadar?)
Svcnn BerilTalay bende doktra muayen srasnda soylemstm haff haff belim filn sanci gryr gbi dye bse dememsti😮
EdaMinaKele BerilTalay benimde agrılarım arrttıgı icin 2 tane alıyorum günde sende öyle yap canım ama doktoruna sor tabi 🙂
Seliinn 30+1 haftalığız çok şükür uyurken zor nefes almak dışında herhangi başka bir şey başlamadı daha 🤗
-silinmis110- Svcnn bunlar bende de oluyor bende 32 haftalik hamileyim acaba normal mi yoksa erken doğuma mi isaret
Svcnn -silinmis110- bence yavas yavas doguma yaklasyrz dye vucudmz alstrma mi yapyor acaba cunku doktora soyledm hc ustunde durmadi hani normal karsiladi demkki siddetli olrsa tabi hemen doktra gderz ins saglikli dgumlarmz olr