Minedemir15 Efsoo başta adet sancısı gibi gelio gidio yavaş yavaş sıklaşıyo ve şiddeti artıyo tabi sonrasında çığlıklar felan
Minedemir15 Efsoo bn gittiğimde sıfır açıklıkla gittim 12 saat suni sancıyla sadece 1 cm açıklığın olmuştu sen kendine dikkat et dinlen hep
Efsoo M-Ali 3 gun once 1 sm açiklik vardi canim😏dinlendim hep.bugun sancilarla gitdim oyle olmus malasef Erken doğum riskim vardi hem.beklihorum insallah 1 2 hafta bekler😞
Efsoo M-Ali hayr bundan onceki doktorum mal doktordu.hic helal etmiyorum o paralari ona😞devletdeydi.hic bisey yapmadi bana salak.sonra birakdim.bu doktora goruldum.kacinci haftada vuruluyo o igne canim?
Denal Efsoo Dr gitmelisin .....zaten kusmakda doğumun belirtisi. Bnm arkadaşımda öyle olmuştu daha gunu vardi suyu gelmişti sanırım hatta nst ye de girdi sanci yoktu midesi bulanmış bı bakmislarki acilma var sonrası doğum
Minedemir15 Efsoo sıkma canını Allah büyük bnm komşum 32 haftalıkken doğum yapmıştı geçen gün oğlunun doğum günüydü yaşamaları büyük ihtimal dua et kendine 37 ye gir die