Ozican Selam canim
Simdi iyiyim sen nasilsin?evet 35+2iz daha biz.erken dogum riskimiz vardi ya.gittiyini sanmisdim yanlis sanmiskm.2 gun once 1 sm acilma vardi.bugun öldum sancidan.3 4 sm olmus eve geldim
Sancim yok simdi
Aile hayatima kalrsa her zamanki gibi.toparlaya bildim kendimi birazcik😞ama yinede icimde hayata soguklik kaldi canim
Evet bugun tum gunu çabalamis arkamda nasilsin diye deli olmuş.ne biliyim canim
Bebeyim sag salim gelsinde bana hersey yeter dedim