Efsoo cennet22 ben hala cekiyorum bacim😥kusuyorum her sabah acı safra.off ya bi dogsun diyorumda.hala kokulara tiksinmem var
Sedadncr Efsoo inşallah çok rahat geçirirsin bugünden sonra en azından son zamanların. Bende doğucağı günü geçtim 3 ay için gün sayıyorum şuan 😂
Sedadncr elifdemircan21 inşallah bende atlatsam hem kendime bakıcamda işte böyle olunca besin alamıyorum
Sedadncr Efsoo benimde yüzüm artık sapsarı su içmek istemiyorum o derece. İnşallah hep iyi gider 🙏🏼🥰 benimde b12 çok düşük çıktı ilaç başladı doktor oda halsilik yapıyomuş 1 hafta oldu ama bi etki daha göremedim
Sedadncr GzdPera ya banada gaz kokusu geliyo sürekli evi kokluyorum nerden diye. İnşallah çok rahat geçirirsin 🤲🏼
tubaaayazgiii Nisannasell bende 7 haftalığım çayı çok severdim öyle bir tiksindim ki anlatamam allahtan su iyi geliyo suyla yaşıyorum bir kaç haftadır 😃