Merhaba 🙋🏻♀️ 8.haftamdayım. Bulantı, kusma, halsizlik, uyku isteği, ve koku hassasiyeti herşey kokuyo bana en sevdiğim kokular bile berbat geliyo 😢 suyu seven ben su içemez haldeyim. 3. aydan sonra geçer diyolar. Böyle olupta düzelen oldumu ? Yada bunlarla başa çıkabilen 🙄