Begonia bulantı vs kişiden kişiye değişiyor canm şahsen benim 3ayim çok rahat geçti bulantim hiç olmadi çok şükür sadace ac karna kan verdigim zaman oldu ve birde zemin katlarda oldugumda dışarda yurudugumde basim çok döndü benim kanim çok düşük olduğu için yerde çamur bile olsa o anda gözüm görmüyordu düşüp kaliyordum şimdi 33+2olduk şimdi daha zor bana bel ağrısı bacak ağrısı uykusuzluk Allah yardimiz olsun içimizde can tasiyoruz kolay değil 💓😊🙏