Kaç gündür evde yatıyorum. Dün çok bulantım vardı akşama doğru iyi olabildim. Bugün bir arkadaşımla buluştuk, bir şeyler yedik. Eve zor geldim, rahatsızlandım en sonunda öğüre öğüre yediğim her şeyi kustum. :( Her günüm böyle geçiyor, hamilelik ne kadar zormuş diyorum. Bulantı, kusma, geçmeyen baş ağrısı... Annemin kıymetini şimdi çok iyi anlıyorum. Bu belirtiler ne zaman geçer? Şu an 7 haftalık hamileyim.