Cigdemmmm şu doktorlardan nefret ediyorum bazılarından yani aynısını bana da yaptılar kendi doktorum da değildi zaten çoğu doktorun tayini çıktığı için mecbur onu sevmiştim 2 hafta sonra yeni gelen doktorlardan birini araştırdım iyi yorumlar görünce ona gittim çok kızdı bunların milimleri var sana söylemedi mi dedi hayır dedim. Biz boule şeyleri söylemiyoruz bebeklerin çoğunda oluyo ve kayboluyo seninkinin boyutta küçük dedi 1 ay içinde kayboldu zaten. Doktorun da adini sordu söyledim bide beni özel de perinatologa yönlendirmişti. Allahtan burda kist yazılarını çok okudum ve gitmedim zaten çok zor zamandan geciyoduk şükür geçti kafana takma.