Cigdemmmm Kızlar bebeğin beyninde kist cikti iki taraflı ve doktor hic olumlu konuşmadı.. amniyosentez önerdi başka hastaneye sevk etti. Boyle durumla karşılaşan var mı ? Şuan 17. Haftadayım çok korkuyorum ne olucak..
Baloglummustafa Cigdemmmm benimde bebegimde vardi iki tarafli doktorun bana dedigi icin rahat olsun adindan emin oldugun kadar emin olabilirsin ilerleyen haftalarda kayboluyor dedi dedigi gibide oldu cok sukur kayboldu suan doguma 2 haftam kaldi doktorun korkutmus bence seni
Pelintaner Cigdemmmm bana neler yaptilar neler sakin hic bisey yaptirma ya ben ozele gittim ozele cocugun kafasinda sorun var cok buyumus su toplamis dediler perintolojiye gittim riskli gebelik ve devletti hic bisey yok azcik var oda normal her hamilelikte olur dedi 32 haftalik oldum simdi cok sukur hic bisey yok
Mutire Cigdemmmm Allah'ım şifa versin inşallah rabbim yar ve yardımcın olsun yüreğini ferah tut canım Allah büyük 😢
Tugba12345 Genelde kistler sonradan kayboluyor doktornz korktmus sizi 17.haftanda detayliya mi girdn yoksa kendi doktrn mu gördü.
Cigdemmmm Baloglummustafa Ya inşallah bana diyorki zaten 200 300grm birşey çok geç degil 26.haftaya kadar zamanın var neler dedi sözde cinsiyet ogrenicektik şok olduk.. inşallah bizim de geçicidir 😥 rabbim sizide hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Baloglummustafa Cigdemmmm bebegin baska rahatsizligi yoksa bu kistler onemli birsey degil canim icin rahat olsun
erbasbebek Cigdemmmm başka doktora da git canım bence nasıl böyle şeyler söyleyebilirler sinir oluyorum bazı doktorlara
Tugba12345 Cigdemmmm ins canm.bence doktornu degstr cnm korkutulcak bisey dgl cnki bu her bebekte gorulen sonrasnda kaybolan kistler
Cigdemmmm Pelintaner canım inşallah bizimde sorunumuz kalmaz inşallah geçicidir o kadar korkuyorum ki
Cigdemmmm Tugba12345 inşallah canım yarında sorun cikmazsa kesinlikle değiştiricem yani hic olumlu konuşmadı ve dedikleri çabası
Zehraak Cigdemmmm bnm bebegimdede vardı iki tarafta. Dr.baska birsey çıkmazsa korkma geçer demişti kendi oğlunda da olduğunu sonra geçtiğini soylemisti. İki hafta sonra tekrar gittim tamamen geçmiş dedi doktorum. Çok üzülmüştüm o zaman uzmeyin siz kendinizi geçecektir insaAllah. Doktorunuzi da mutlaka değiştirin. İki farkli doktor her bebekte olup sonra düzelen bir durum bu dedi.sizinki çok korkutmus
Cigdemmmm Zehraak ay inşallah canım ya böyle okudukça içime su serpiliyor allah razı olsun sizlerden o kadar iyi geliyorsunuz ki şuan anlatamam
Hs20 Cigdemmmm canim 23. Haftada ben detayli yaptırdım orda bizdede ayni sorun vardi hatta mm bile cok. Yuksek dedi.bi ay bekle gecer dedi gercekten bir ay sonra kayboldu o.yuzden telasa kapilmadan beklemeni tavsiye ederim cunku ben o bir ayda mahvolmustum
Cigdemmmm Hs20 canım Valla bizde sık olduk cinsiyet için gittik meraktan catliyorduk doktor konuşunca valla neye ugradigimizi şaşırdık
Baloglummustafa Cigdemmmm ozaman icin rahat olsun canim ben ilk 2 bebegimi kaybettim bu arada cok kafama takiyordum bu bebegide ama doktorum sagolsun psikolojik olarak cok rahatlatiyor beni bazi doktorlari cidden anlamıyorum insanlari korkutmaya bayiliyorlar sanki
Pelintaner Cigdemmmm merak etme bende boyle korkmustum ama hep icimden bi ses yok bisey diyordu ve cok sukur