38Prens38 Duygu19031903 bende de cıkrı ama ilac yazmadıydı bunun için acaba kortizon kullanıyorum o mu coğaltıyo
Duygu19031903 38Prens38 canım hay yaşa benimkiside monuroldu. İdrarımı yapamıyordum var diye tuvalette oturuyordum yok. Simdi onu içtim bide günde 2 lt den çok su içmeye çalısıyorum daha iyiyim biraz kasık ağrısu var o kadar.
38Prens38 Duygu19031903 bende bende idrara cıkıyo Rum 1 damla yapıp cikıyorum görende 5 saat sıkıştırdım sanar