Busrabora 38Prens38 ağrı olması normal rahım genişlediği için ama kasık agrın nasıl bilmiyorum vucudunu senin tanıman lazım benımde kasıklarım agrıyordu ama korkulacak bir agrı olmadıgını biliyordum hastaneyede gitmemiştim, eger agrın fazlaysa ve için rahat değilse hemen hastaneye git
NihanMine 38Prens38 canım ben de böyle bi şikayetle gitmiştim enfeksiyonum biraz yüksek çıkmıştı üşütmeden de olabilir bi test yaptırsan için rahatlar gebelikte enfeksiyon önemli bir durum malum geçmiş olsun ☺️
38Prens38 Busrabora yok hafif agrı fazla degil de degil göbegimin 2 yanında bide hafif sag kasıgımda var sanki gaz agrısı gibi
38Prens38 NihanMine evet enfeksiyon vardı zaten de demekki cogalmış olabilir ben en iyisi bi görünüyüm
38Prens38 Duuyguum ilk cocugum 2.tüp bebek denememde oldugu için Allah korusun bişey olacak diye ödüm patlıyor ya
Duuyguum 38Prens38 ciddi birşey yoktur yoktur ama enfeksiyon kramp eksiklik vs bişeyler vardır belki benim normal çıkıyordu herşey o yüzden normal diyordu dr dinlen bol bol iş yapma demişti
Duygu19031903 Bende hep bi ağro hissediyorum ama çok değil. İdrarda kan çıktı ondan kaynaklı olabilirmiş eritrosit yüksek çıktı , tahlil yaptıtın dün şase içtim ama yine ağrı var Perşembe doktoruma söyleyeceğim
38Prens38 Duygu19031903 bende de cıktı hauvanlarda uzak dur dedi ama hiç hayvanlarla aram yok yani dokunmadım bile gebelikde olur dedi cıktı
38Prens38 Duuyguum enfeksiyon yükselmiş bide bu dönemde olurmuş cocuk gelişiyormuş artık öyle dedi doktor
Duygu19031903 38Prens38 çok doğru söylediniz valla 👍🏻👍🏻👍🏻😂😂😂 çok zor hamilelik cidden allah hepimizin yardımcısı olsın
Duuyguum 38Prens38 bana da dr mesj attı antibiyotik kullanıcam beş gün zimaks diye sana ilaç verdi mi
38Prens38 Duygu19031903 bende de cıkrı ama ilac yazmadıydı bunun için acaba kortizon kullanıyorum o mu coğaltıyo
Duygu19031903 38Prens38 canım hay yaşa benimkiside monuroldu. İdrarımı yapamıyordum var diye tuvalette oturuyordum yok. Simdi onu içtim bide günde 2 lt den çok su içmeye çalısıyorum daha iyiyim biraz kasık ağrısu var o kadar.