deletedmom04 Ben portakal suyu sıkıyorum posasını geri içine döküyorum. Ve iki tane kivi yiyorum. Benim formülün kiwi. Hergün yiyorum.
Zagrozunannesi Dsa dıskıyı yumuşatıyor böylece her gün duzenlı ve kabızlık sorunu yasamadan tuvalete cıkabılıyosunuz🙏
deletedmom04 Zagrozunannesi aynen canım onu da tesadüf farkettim. Annem kişi doldurmuş eve ç vitamini olsun diye yemeye başladım. Kabızlığı dan bi kere canım acımıştı baktım hergün aynı saatte çıkıyorum. İşe yaşayınca kesmedim artık. Yalnız eksi ve sert olanlardan hiç hoşlanmıyorum. 😆😆😆😉😉😉
Ecce Gizemgizem benide malesef hicbirsey etkilemiyor 😒 2-3 gunde bir o suruptan iciyorum cok rahatlatiyor 👍😊