Kizlar merhaba, ben bir kac gun once de bu durumla ilgili yazmıştım. Resmen 1 kilo incir kayisi yemisimdir. Kuru erigi kaynatip suyunu ictim. Magnezyum ictim. Sabah ac karnina suya bıraktığım kayısı ve cevizi yiyip suyunu ictim, yemeklerde mercimek yiyorum. Yani yapabileceğim herşeyi yaptim ama 6 gün oldu hala hic bir hareket yok. 🙁
Kullandığınız ilac var mi duphalac surubun kullanildigini duydum kullananiz oldu mu acaba merak ettim bugün artik cikmam lazim 🙁