Ayse_Gul hamilelikten öncede çok içerdim şimdi rahat 3 lt içiyorum buzdolabı şişelerle dolu😂 ama tabi acısı gece çıkıyor WC ye çıkmaktan, 33+5 im el ayak şişmesi ödem olmadı hiç sanırım Sudan kaynaklı bilemiyorum 🤷🏼♀️ Zor da olsa içebilirsiniz umarım😍