Dimple34 moralini yüksek tut canım ya... çok üzüldüm gerçekten. Erkekler biraz salak oluyor çoğu iş kadına düşüyor evde aslında ama görmüyorlar. Sen kendine özen göster onunlada pek ilgilenme mutsuz da gözükme bide konuşurken yüzüne bakma biraz aşağılık kompleksine girsin.