Dimple34 inan bana benee gebeliğimin ilk.haftalari esimle.kapistim.ailemi.istemedi ewde araya kayinvalidemi soktumda ne oldu oglumun tarafını tuttu bnde zorla olmicak dedim.adam yallasimi mi değiştim tavrimi değiştim hic birsey olmamis gibi hep.iyiye odaklandim ve sonuç muhtesemdi.
Adam kisa zamn sonra değişti bende gülerek allatan alttan güzellikle söyledim diceklerimi ve sorun kalmadi birde uzatmayin tartışmayı. Kavgayı küsmeyin birbrinize yoksa üzüntümüzle kalıyoruz biz kadinlar.
Onlar duz mantik anlamiyorlar.inan bana bosa yormayalim.kednimizi yani