17 hafta olucam, daha hic kilo almadim. Şöyle bi 24 hafta olana kadar keske hic kilo almasam 😓😓😓 bu yuzden artik yuruyuse ve saglikli beslenme faslina baslamak istiyorum. Cok korkuyorum sismanlicam diye, tamam emzirirken veriliyor ama vucuttaki deformasyon da naparsan yap gecmiyor 😓
Bebek kilo alsin o saglikli olsun yeter