DiplomaliEvHanimi 15temmuzda yumurtladim 22si adet gunumdu 3gun once asiri sag kasik agrisi bacakda agri vardi sukur smdi hic agrim yok. Buggnde Ya surekli akinti hissediyom kosuyom sonuc bu. Gunde sdece bu oluyo dunde bu olmustu. Arkasi gelirmi acaba 😖 https://i.hizliresim.com/vaXYjA.jpg
Bdjd Tubasim ya bende oyle soyluyordum atet gecikmesi diye diye 15 gun gecikti test yapmadim bir yapdim hamileymisim😃 in se Allah sizdede oyle olur birde bende iliski adetime 9 gun kala olmusdu
Senasybn Tubasim erken test al daha garanti benim erken testte silik çıkmıştı sonra 5 haftalık olduğumu öğrendim :)
DiplomaliEvHanimi Kizlar igrenmeyin nolur bi bakim ben dusuk yaparkende boyle gelmisti dha yumurtlamanin 8.gunu ve bugn adetimin 2.gunu gelmedi daha esim gorevde yarin sabah gelcek 😔 https://i.hizliresim.com/4p1ZDA.jpg
Serpil02 Tubasim ama direk neden böyle olumsuz konustunuz ki inşallah vardır da buraya müjdeli haberini verirsin
Senasybn Tubasim bende artyık takip etmiycem dediğim ay ablamın baskısıyla test yaptım ve hamile çıktım şok olmuştum :)
Tubasim Kızlar başka marka gebelik testi aldım negatif çıktı gebelik yok kesinleşti. Devita marka gebelik testi almayın her defasında pozitif gösteriyor gebelik olmadığı halde . Boşu boşuna heveslenmiş oluyoruz 😢
Nnurmehmet Marayy canım biz seninle daha önce konusmustuk uzun zaman oldu hatırlamazsın belki ben hamileyim femara diye bir ilaca başladım ve ilk aydan hamile kaldım doktoruna sorsana bu ilacı bir eminim ise yarayacaktır çok etkili bir ilaç çünkü klomenden sonra en iyi ilaç 😘
Nnurmehmet Halem Tekrar kan ver değerin 2 katına çıktıysa sağlıklı bir gebelikdir canım gözün aydın insallah değerin güzel artar herşey gönlünce olsun inşallah 🤲💐🧡
Marayy Nnurmehmet aaa gözün aydın canım çok seviniyorum böyle haberler alınca femera kullandığın da doktor kontrolünde mi kullandın çatlatma iğnesi vs yapıldımı
Nnurmehmet Marayy evet canım doktor kontrolünde kullandım doktorum çok etkili bir ilaç oldugunu söylemişti zaten ilk kullanmamda ise yaradı çok şükür 15 ay sonra oldu sonunda ilk bebeğini kaybetmiştim.. Sende sor bi doktoruna bence inşallah sende de işe yarar hayırlısı ile 🧡🌸🌸