ikimelekannesi___ canım inşallah tabi ama sonuçta yara orası ne beklemeliyiz bilemedim ama ıslak kalmamasına dikkat et ben ilk başlarda saç kurutma makinası ile kurutuyordum duştan sonra ve lavabodan sonra kesin havlu kağıtla kuruluyordum en önemli etken kuruluk ve temizlik ve ben çocuğum rahatsızdı mefat etti ameliyat geçirdi lohusalığımı kayseride geçirdim kuru yerlerde oturdum ben çok şükrediyorum intihap kapmadı dikişim hayret ettim ama çok şükür iyiyim ilişki sırasında hafif ağrılar oldu 40 gün sonunda ben yapamadım korktum ve zaten yavrumun acısından o aklıma gelmedi ama ben hep yan yat yan oturdum zor mu zor evet ama iğleşiliyor rabbim evlatlarınıza size bol sıralar ihsan eyleesin tez vakitte ayaklanır iğleşirsin umarım :) dualarım sizlerle her vakit duam var inşallah ben bebeğimin mefatı ile çok değiştim umarım bundan sonrasında da rabbim hayırlı sağlıklı sahatli evlatlar nasip etsin tek dileğim o çok acı çektim ben p ölümün ardından iki kimyasal gebelik ve sonuç düşük ve artık çok korkuyorum sen bebeğine sarıl kokusunu o mis koku hiç gitmez burnumun direği hala sızlar geri acıyı boşver o acı hiçmiş