Simge8790 ben kan vermeye korkardım hamilelikten önce doktor bilmezdım normal doğum için yattım 24 saat çatı muayeneleri vs. En sonunda açılma olmadı suni sancı bile sancımı getirmedi😊 sezeryana alın dedim ben böyle rahatlık görmedim hastanede yapılan hiç bir şey canımı yakmadı ameliyatta ve sonrasında evde bi kaç gün agrılarım oldu geçti ama tertrmiz doğum. Hiç korkmayın ben 10 gün oldu sezeryan olalı cok memnunum. İyi ki böyle bir kolaylık vermişler.moralinizi yüksek tutun kavuşacagınız günü hayal edin mis😊😊