Muallimehanim canmm bak şimdi norml doğumcular var onlar sezeryanı kötülerkn iyi bnde normal doğumn eksilerini anlatıyrm kötü oluyrm ozmn kimse kusura bakmasın valla😂😂gerçekler konuşulsun. Bn çok araştrdm hep norml istiyodm vazgçtm araştrnca sonra tabi herşey kısmet Allahın dediği olur orası ayrı ama inşAllah ksımetse bn sezeryan olucam Allahın izniylr☺️🙏🙏. Sezeryanda bi kere 42. Haftalara kadar beklemene gerek yok gerçekten son zmnalrda çok zor oluyo hamilelik ve tabikide psikolojık olarkda zorlanıyosun günü belli oluyo hazrlıklı gidiyosn her anlamda hazırlıklı oluyosn diper türlü geldimi ha gelecek ne zaman gelecek diye beklemek gerek çevremde bir kişi norml doğm yaptı 6 ay önce falan makatına kadr dikmişler kids uygulamasındada okudum buna benzer şeyler ve kendi kendime düşündm bu aldr deformasyon buldr dikiş ağrı olucaksa o yakınmz üstüne oturamamış çünkü neyse ozmn dedim neden sezeryan olmasn her iki türlü dikiş oluyo çünkü ki şimdi estetik dikiş yani yapıltrma oluyo drnuzun iyi olması önmli burda ve bilinen bşr yanlş daha var norml doğmda içinin temizlendiği sezeryanda kaldığı söyleniyo drma sordm tam aksine biz görerek temizliyoruz sezeryanda bu yüzdende daha temiz bile oluyo normldn dedi ki mantıklı yani düşününcede🤭😀. Norml doğm yaptıktan sonrada iyilşmk için illaki belli bir süre gerekiyo sezeryandada öyle oluyo aynı şey yani. Bnce drmda bu şeklde söyledi ztn her iki doğmda kendşne göre artı ve eksileri var biri dieğrndn daha avantajlı değil eşide sezeryan yapmş drm kötü bişi olsa eşime yaptrmam dedi bn korktğm için konuşmuştm o zmn demişti😂🙈 sezeryan hakkında konuşurkn ve illaki deformasyon oluyormş yani tabikide bunalrdan daha önmli bişi varsa bebişlerm sağ salm dünyaya gelmesi kucağımıza almamız inşAllah en önmlisi bu🙏❤️❤️❤️❤️Korkma yani Allahın izniyle herşey çok güzel olucak. Herşeyin hayrlısı uzun oldu kb cnm.