Sezen_cnarr Vedatbaran bence sıkıntı olmaz çünkü benim öyle bir doktorum vsrki o kadar pipirikli o bile 37 için bana doğum var dedi yani sıkıntı etme
Btlersy Vedatbaran bebeğin 1 gün bile fazladan karnında kalması kar anne karnında gelişimi daha hızlı