Vedatbaran Kızlar bir şey sormak istiyorum şuan 36 haftalıgım ve bebek 2.700 grm eşim yurtdışına gdeck ben eşim gitmeden doğum yapmak istiyorum yanı 37 de sezeryn olcam zaten sızce bır sorun olurmu ilk gebeligim ve esımınde yanımda olmasını çok ıstyorum
Rnhndkzn Vedatbaran benim doktorum erken buluyor 37. Haftayı bende sezaryenle doğurdum 39 haftayı bekledi
R_Arslan Vedatbaran sorun olmaz canm doktorum bana 37 den sonra heran dogsa normal dogum zamani dedi🤗
Fatmasaymaz Vedatbaran ben kızımı 36 hafta 2 günlüktü sezeryan oldum 2950 doğmuştu Allah ıma şükürler olsun küveze dahi girmedi 4 ay sonra 2 yaşına girecek. Doktorun da sakınca görmezse Allah ın izni ile birşey olmaz. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız.
Vedatbaran AygyulSina evet aslında arstrdım da yapanda varms galıba kilosu gayet iyi demstı doktorum yarın kntrlm var biraz daga kilo almış olur inşallah kabul eder
Vedatbaran R_Arslan ınsallah canım hem istiyorum olsun hemde korkuyorum acaba bebeği tehlikeye mi atıyorum dye
R_Arslan Vedatbaran oyle dusunme canm benim ben hayirlisiyla 37 38 de dogurmak istiyorm saglikla gelsin kuzularimiz🤗🤗🤗
Vedatbaran Fatmasaymaz amin canım inşallah Allah razı olsun gelişimi herseyı güzel dedi doktor gecen hafta gdttgmde yarın tekrar kntrolım var bıde şekerim de yüksek 200 çıkmıştı yarın onuda dcem bakalım
Gurbet_kusu Bebeğin anne rahminde geçirdiği 1gun dışarıda geçireceği 100gune bedel diye okudum bir yerde. Bu bebeğin tek şansı bence kalabildiği kadar anne karnında kalmalı. Doktorunuz artık tamam yeter dediği anda cikmali
Deletedmom2224 Vedatbaran 37 çok erken aslında kalabileceği kadar kalsın biraz daha kilo alsın derim. 37 de daha tamamen ciğerleri de gelişmemiş olabilir
Vedatbaran Sara bende kalsın isterim ama eşim olmucak gurbetteyım gelenım yok en azından eşimin desteği olsun istiyorum
sevmeh Vedatbaran doktorunuz ne diyor bebeğin kilosu boyu iyimi beklemesini gerektiren bir durum var mı bunlara bağlı aslında sorun olup olmayacağı normal şartlarda Doğum yapan var o haftalarda ama ben olsam böyle bir şey yapmazdım sonuna kadar beklerdim anne karnındaki gelişim ile Doğum sonrası arasında büyük var hayırlısı olsun hakkınızda 🙏