Bebisim_1208 Aryaaais az önce bi bayanda yazdı blonde 15 haftalıkken 400 grm di bebeğim dedi Ama şuan son ayları 2700 kilo dedi kilo git gide yavaşlıyor dedi doktorda çok normal dedi
Bebisim_1208 Rbs111 inşallah yanlış söylemiştir ki ztn doktorlar tahmini ölçüyorlar asla kesin vi şekilde ölçmuyorkar
Bebisim_1208 Rbs111 inşallah öyledir dua edin de gideceğim doktor içimi ferahlatır... ama bide burdan bakmak gerekirse 2 hafta önce bi acil doktora gittik o herseyini tam ölçtü kilosu fln gayet iyi dedi kötü bisey olursa söylerdi dimi
Leyliiii Bebisim_1208 Canım ben o haftalarda kontörle gitmedim ikili tarama testinden sonra 20. Haftaya randevu vermişti ben normal Doğum çok istiyorum hayırlsıı
Kestanegulsah Cellys maşallah kuzunuza benim oğlum 34. Haftamızda 2401 gr dı sizinki biraz tosun olucak 🤭☺️
Mzgn01 Leyliiii yaa sağlıklı olsun takma kafana . Şimdi kaçıncı haftadasın ki bu kilosu az gelmiş doktora?
Mzgn01 Leyliiii zaten 2500-4000 arası normal sayılıyor. Doğduktan sonra hızlı kilo alır . Benmde senin civardadır fazla değildir. Zayıf bi bebek olur yani. Takmıyorum kafaya sağlıklı olsun inşallah
sevdicek93 Yoncagul evet sonradan normale dönüyor zaten ben hep önden gidecek zannetmiştim ama öyle olmuyor