Yoncagul merhaba ben seker yuklemesi yaptirmadim. 29.haftada 31 hafta gorunuyordu gobek cevresi doktor onden gidiyor arayi fazla acmasa falan dedi ailede seker hastasi var mi onu sordu. Var ailede ama bende oldugunu dusunmuyorum dedim. Biraz yediklerine dikkat et dedi bidahaki kontrole kadar cok az kıstm sekeri falan. Bidahaki kontrolum 32 deydi aradaki fark 1 haftaya dusmus onemsiz bisey olmaz dedi. Bende normal canim ne istiyosa yedim tekrar 35 te kontrole gittim fark kalmamis haftasiyla uyumlu dedi. Bu sekilde oldu canim. Umarim senin bebegin de arayi fazla acmaz normale döner🤗