Tubabulat2018 Kizlar 36+5iz ve muayenem vardi dün kilosu 2700 doktorum 2500 gectigi icin korkmami gerektirecek birseyin olmadığını soyledi sizin kilolariniz nadil bu haftlarda normal mi yani 3 kilo yada ustu doğarsa ne ala dedi.
Ebrualp Tubabulat2018 biz de 36+5 iz. Gecen hafta gittiğimde 2700 Dü bu hafta ne kadar oldu bilmiyorum.
Rabiaibrahim0803 Tubabulat2018 canim benim gecen carsamba 36+1 gunlukken 2800 gramdi bugun gittm 2900-3000 arasi olmus dedi doktor
Cerenkurt06 Kizlar benim 40+2 olduk oglum gelmiyor yarin kontrol var bakalim kilosu ne oldu 😂 gecen hafta sali ki kontrolde 3600 olmustu nasil sizce kilosu🤣
Marziyeeeeee Tubabulat2018 36+0da gittim 2900 du 37+0 da gidicem bu cuma yani bakalim ne kadar olduk🥰
Alarasel MGi_6161 yani çok kilolu olduğu sağlıklı anlamına gelmz doğru bide Allah korusun şeker hastalığının habercisi hatta ama eğer genlerde varsa norml olabiliyomş yani bidr norml doğumu çok çok zorlaştırır fazla kilo
Cerenkurt06 MGi_6161 her hangi bir sorun yok genlerden gelen yani ben de kilolu bir bebekmisim doktor zaten iri bir bebek demisti yani suan kotu oldugu anlamina gelmiyor cok sukur 🤗
Cerenkurt06 Alarasel evet genlerle alakali iri bir bebek zaten cok sukur bir sorun yok ama masallah 🙏🏻🤗
Cerenkurt06 Alarasel evet normal gorunuyor suan normal dusunuyorum ama bakalim bir yandan korku sardi 😔😔 Allah yardimcimiz olsun cumlemizin