Kbr318 ben bu gebeliğim tutmadan önce iki tane kimyasal gebelik geçirdim. Sonra arkadaşlarımın tavsiyesi ile ovülasyon testi yaptım. Sonra çift çizgiyi görünce beraber olduk ama sonrasında ben testten sıkıldım ve tekrar yapmamaya karar verdim. Yaklaşık 5 gün sonra baş dönmesi ve kaşık ağrısı şikayetiyle doktoruma gittim doktor alttan baktığında rahmimde et parçası olduğunu ve çocuğumun olma ihtimalinin az olduğunu söyledi. Ben hala gebe olduğumu düşünüyordum. Sonrasında kan testinde çıktı zaten gebelik. Bence yumurtlama tarihini yakaladıysanız gerisini çok düşünmeyin. Çünkü biz bir senedir yumurtlama tarihini yakalayamamışız. Kuzenim tüp bebek bile denedi sonrasında tutmayınca bıraktılar ve kürler yaptı ve kendiliğinden oldu. Çok da kafaya takınca insan iyice strese giriyor. Siz elinizden geleni yapım gerisi Allah’ın takdiri.