Merhaba arkadaşlar ben bu ay ilk defa Ovulasyom testi kullandım ve günü yakaladım.1 temmuz regl tarihimdi ben 7 temmuzda bitti ve ben 16 sında ovulasyou gördüm.Bildiğim kadarıyla idrar testinde 4 gün sonra çıkabilir, hastaneye gitmeden en erken şekilde evde öğrenmek istiyorum . Sizce 4 gün sonra yapsam öğrenebilir miyim ( bu arada normal regl tarihim 1 ağustos oluyor )