Ben malesef 6.91 beta ile başladım bir süre takip ettim bi sağlıklı arttı bi artmadı aynı böyle azar azar yükseldi 1000i geçti ve malesef gelişmiyor sağlıksız dediler 9+1 de düşük yaptım, iki günde bir kan vererek takip edin. Doktora da gitseniz değer çok düşük olduğu için birşey göremezler herhangi birşey söyleyemezler. İki gün sonra tekrar baktırın en az 32 ve üstü olması lazım bugün 20 çıktıysa