Benim ilk değerim 6ydı 😄 acilde yaptırmıştım 3 ay önce kürtaj oldum demiştim o da ondan kalma değerdir kesin hiç kadın Doğuma gitmene gerek bile yok sıfırlanır dedi. 1 hafta sonra Hale’n adet olmayınca tekrar kan verdim 1460 çıktı ve şu an 15+1 günlük hamileyim ☺️