Siner teşekkür ediyorum.benim 24.haftada erken doğumla kaybım oldu.bende sizn gibi ilk hamileligimde burdan duyduklarimi soylerdim doktoruma.hatta hep söylediğim şey rahim ağzına bakın ablamda annemde rahim ağzı yetmezliği var bendede belki olabilir dedim sürekli.her seferinde normal bisey yok dedi ve 24.haftada birden açılmayla sezeryana alındım.bu malesef önceden çok bilinen bişey değilmiş.siz sadece çok yorulmayın.polis olduğum için çok hareketliydim ve o günde yaklaşık 8 saat ayakta kalmam gereken bi gün oldu akşam 3 cm açıklıkla yatışım yapıldı.kendinizi strese sokmayın hiç.Allaha emanetler gelecekleri gün belli nihayetinde.sadece yorulmamaya dikkat edin eğilmeyin ve bana gore en önemlisi wc de çok ıkınmayın🤗