Meraba kızlar moralim cok bozuk sizden destek almak ve benim durumumda olanlar yaşayanlar icin yazdım. Geçen hafta doktor kısalık 2.5 cm sınırdasın dedi bu hafta 1.38 olmuş dün gece cok sancım vardı sabahı zor ettim demek bundanmış. Nst Bağlıcam sancı çıkarsa yatış serumlarla durdurmaya calısıcaz dedi Allahtan sancım cıkmadı evde yatak istirahati verdi kesinlikle kalmak yok dedi 2 doz ciğer geliştirici oldum 2 dozda yarın olucam ve bi hafta düşük önleyici prulaton iğne olucam. Bebeğimde bi sıkıntı yok 1.300 olmuş. Bizim icin dua edin lütfen geçen sene ölü Doğum yapmıştım bunu nasip etsin rabbim😞 napmam lazım akıl verin Doğum başlar diye cok korkuyorum