Monna ben 4.5 aya kadar düşüktü benimde. 5. Aya girerken yukarı çıktı milim milim ☺️Cinsel ilişki yasaktı. Düşük riskim yüksekti o yüzden. Progestan kullandım. 7.ayın başında kullanmayı bıraktım o denli uzuuuuun :) İş yapmayın, dinlenin, uzun süreli yürüyüş yapmamaya özen gösterin. Geçmiş olsun canım