GuelGltkn Minaefe canim bende hic cocuk yok ama kaynana sagolsun torunu alip geliyo bende kaliyo haftada sonlari doktor dinlen diyo ama hizmet etmekten nereye dinlenicez 30 haftalik olucam daha bi cm bile yukari cikmamis bebegin esi dinlenmedigim sürece cikmicak bencede
Betul-34 Minaefe 4.cü sezaryan olunca öyle oluyormuş bende cok korkuyorum özelliklede iç organların yapışıklıgından...
Betul-34 Minaefe 4.cü sezaryan olunca öyle oluyormuş bende cok korkuyorum özelliklede iç organların yapışıklıgından...
Gigi42 Hzl-arn07 inş sizin de öyle olur, birçok kişiden duydum ve doğal olarak çıkıyor sadece dinlenebiliyorsanız birkaç hafta yatın dikkat edin🙏🏻
Cckkddgg Gigi42 bende 20. Haftadayım marjinal plasenta tam aşağıda değil rahim ağzının tam yanında dedi. Kanamam falan olmadı ama sürekli ayakta çalışıyorum. Doktora etkiler mi dedim, ona bağlı değil dedi çekilmezse sezeryan olursun dedi. Dinlenip yatmak yukarı çekilmesine yardım eder mi acaba?
Eda3357 17 hafta doktorum plesenta rahim agzında dedi .İTme ,çekme,uzanma,ilişki yasak dedi .Şu an 21 deyim detaylı usg de bakalım Dr ne diyecek.
Eda3535 Monna benimde plesantam aşağıda 23.haftada söyledi doktorum şuan 35 haftalığım yukarı çıkmadı doktor çıkmaz artık dedi sezeryan olucam malesef ve ilişkiyi ilk soyledgı zaman ysakladı bir ay sonra fazla sık olmasın dedi bi sıkıntı olmadı
Hzl-arn07 Eda3535 yine sonlara yaklaşmışsınız Allahın izniyle sağlıklıca gelsinlerde kanama oldumu sizdede ?
Monna Eda3535 size dinlen demiş miydi dr unuz? Dinlenmek yada ayakta kalmamak düzeltir bu durumu dedi mi ? Bir de bazen çok ayakta kalınca rahmimde çekilme gibi bir acı oluyor . Sizlerde de oluyor mu ?bu durum plasentanın aşağıda olmasıyla mı ilgili bilmiyorum
Minnakkk Eda3535 inşallah çıkmıştır ya ama bi önceki kontrolde pek ümitli konuşmadı doktor o yüzden zannetmiyorm ama yinede Allah ta ümit kesilmez 😊