Mucizemelekler Peony korkulacak bişey yok canım benimde öyleydi ben düşük tehlikesi atlattım sonra bebeği hep aşağı da hissediyodum çokta korkmuştum ama doktorum sorun olmadığını ilerleyen zamanlarda yukarı çıkacagını söyledi seninde yukarı çıkacak 😊
GuelGltkn Peony bebeklerin ayaklari muhtemelen asagida dogrudur 😄 o haftalarda bende de asiri vardi doktor kontorlünde ayaklarinasagida oldugu icin öyle hissediyosun dedi