Peony Kızlar, 23+2 yim bugün. Kafama takılan bir şeyi sormak istiyorum size. 2 gündür bebeğimin hareketlerini vajinal bölgemde hissediyorum. Sanki aşağıya doğru tekmeliyor. Erken doğum riskim filan da yok. Size de oldu mu bu ya da oluyor mu?
Emnesar Peony erken doğum riskiniz felan yoktur öyle düşünmeyin benimde öyleydi ama benim 20. Haftamdan beri bebiş baş aşağı doğum pozisyonunda duruyo bende o haftalarda aşada hissediyordum tekmelerni
Prensannesi61 Peony korkmanı gerektirecek bi durum yok canım. Benim de o haftalarda bebek kasığımdaydı sonra büyüdükçe çıktı yukarıya
Meowduman Peony bende 23. Haftamdayim son bir haftadır hep kasık bölgemde hissediyordum bugün az daha yukarda hissetmeye başladım sanirim ayakları asagidaydi 😂
Esramese Peony herseyi yapiyolr alismaya basla simdiden bobrek agrisi diye gttim ultrasnda pasamin ayagi cıktı orda
Peony Emnesar Bir hafta önce normaldi. Herhalde döndü. Beni tedirgin etti 2 gündür. Hareket olduğu için de doktora sormak istemedim. 😃
Tugce1634 Peony sanırım 28.haftada öyle birşey oldu bir iki gün.sanki aşağıdan çıkacak gibi değişikti.sonra düzeldi ve sanırım döndü.çünkü sağ tarafımda kafası vardı,şuan orda ayakları olduğunu düşünüyorum.
Tugce1634 Peony bence öyle canım.şuan 30.haftaya geldik hatta,düzeldi yani hareketleri yukarda çok şükür.ama bir iki gün ne kadar korkmuştum ne bu diye.bildiğin en aşağıdaydı ayağımıydı neydi artık,vurdukça resmen oramda hissediyordum bebeğimi.
Peony Tugce1634 Beni de çok tedirgin etti minnak. Öyle bir vuruyor ki bazen sanki çıkacakmış gibi. 🤦♀️😃 İnş pozisyonunu değiştirir bir an önce.
Peony Prensannesi61 Genelde kasıklarımda tekmeliyor zaten ona alışığım da bu daha farklı. 🙄 Çıkış yolunu tekmeliyor resmen. O yüzden meraklandım.
Serrameri @Peony ayakları aşağıdaysa tekmeledikçe orda hissetmen normal 31 e kadar tekmeleri aşağıda hissettim 31+4 falandı döndü sonradan şimdi aşağıda tekme değil baskı var kafasıymış oda olur demişti doktor
alyavetuna Peony sürekli yer değiştirir diyor doktor ama benimki de vajina ile sol kaşık üzerinde arıyor hep tekmeyi hep çok aşağıda hissediyorum nrmal dedi dr bilemiyorum 😁