Ozgehasan Damla01 hayırlı olsun inşallah sağ sağlım kavusursun bebisine kaç haftalık ken olmuş oluyorsun peki😊
Drryy Ozgehasan detay verip sizi dahada endişelendirmek istemem ama gerçekten büyük bir travma atlattım diyebilirim sezeryanda zor ama normalden kolay
Shylkyc Ozgehasan gayet olumlu karşıladı ve benim kararım olacağını söyledi. Ben çatı muayenesi olmadım hatta bu nedenle.