Ben en başta söyledim doktoruma çünkü normal doğumdan korkuyorum ve sancı yaşamak istemiyorum. Doktorum da tamam dedi. Önemli olan senin nasıl doğum yapmak istediğin, bence bir an önce söyle ki sorun yaratacak bir doktorsa en azından değiştirmeye vaktin olsun