Kızlar ben de 39+2 yim. Bi türlü sancı mancı gelmiyor açılmam da yok diye gunde 11 tane hurma olayını yapmaya başladım bi de oyle ufak tefek kendi kendime youtube dan izlediğim doğum hızlandıran sporlardan yaptım. Sürekli ılık duş aldım falan derken 3 gun icinde böbrek ağrısından hastanelerden çıkamadım. bebek böbreğime baskı yapmaya başladı. Ve bu okadar şiddetli bi ağrıya sebep oldu ki koltukları kemirecektim nerdeyse. Normal doğum da normal doğum diyen ben Doktora yalvardım sezaryene alın beni hemen bu ağrı geçsin diye ama serumlarla ağrı kesicilerle ağrıyı hafiflettiler beni sakinleştirdiler. Simdi de böbreğime baskı yapmasından dolayı buscopan plus kullanıyorum doktorumun gozetimi altında ama hala böbreğimde ağrı var. Diyeceğim o ki; bence bebek gelmiyorsa Allah ın ona biçtiği bir zaman vardır ekstralara hiç gerek yok. Kendimiz sancılarımızı getirmeye calışmamız doğru değil bence. Dediğim gibi benim yaşadıklarımdan dolayı benim fikrim bu. Suan tek isteğim böbreğim vs başka yerlerim ağrımadan bana biçilen zamanı beklemek.