Kızlar benim oğlan gelmek bilmiyor😂 bugün sabah kontrolumüz vardı, doktorumda tembel çıktı oğlan dedi gelmeye niyeti yok baksana dedi bende evet dedim ,artik sağ salim ,
hayırla , gelmesini istiyorum. Bu hafta bekliycez dedi eğer gelmezse pazartesi yatış olacak suni verip alırız dedi, hergun duşa gir dedi. inşallah kendi sancılarımla giderim ya suni istemiyorum .😞 sizde durumlar nasıl 38/39 haftaklar