Tugce1634 Ebru5553 bazen bana da iyi geliyor :))) hopla zıpla hiç fazlalığım yok zıplayan :))) yatağa yatsam oh fazla çıkıntı yok yüzüstü bile rahatım:)))
Tugce1634 iremasanceylan hahaha :) kıyamam yaa cidden düşününce öyle de zor ama sütyen numaramı bile bilmiyorum cidden.biraz büyük dursun diye 80 mi85 mi ne alıyorum.içini dolduran yok süs niyetine :)))
deletedmom832 Yprkk çok şükür tek değilim bu konuda😂Doğumdan sonra büyür diyorlar ama bakıcaz az kaldı 😌
iremasanceylan Yprkk Bildigim kadariyla sut bezlerine dokunmuyolarmis ama yine arastiririm tabi olmadan once😊
sevgitekes Tugce1634 aynı ya benim de öyle hep küçüktü artık tek korkum bebek ememez açmaya utanirim biri olursa ucu var ama çok küçükler 75 beden damarlanma çok oldu sadce 25+6 yız sekiz kilo da aldım ama buyumuyolar 😔
Tugce1634 sevgitekes ben de 30 haftalık olucam 9 kilo aldım,şeker çıkınca istediğim gibi yiyemiyorum.daha umudum yok büyümez:) kahverengi kısmı baya büyüdü kabarık ama uç yok gibi nerdeyse.umarım emzirebiliriz.göğüs pompası aldım,avent silikon uç da alıcam.
sevgitekes Tugce1634 şeker testi yapmayı düşünmüyorum çıkmaz bence bende 48 ken 56 oldum zayıf hamile kaldığım için bebek en son dört gün de geriden geliyodu
gulertkn aklı olan büyük göğüs istemez benim normalde de 90dı şuan 35 haftalığım 95c kalıp oldu o kadar ağırlar ki artık resmen kambur gibi taşıyorum çok ağrı yapıyorlar süt girmeden böyle süt girince nasıl dayanırım bilmiyorum hatta küçültme ameliyatı yaptırmak istiyorum
SalihaSomuncu5 Yprkk canim benim gogsum yok gibi biseydi normalde yeni yetme gogsu gibi. Hiçte buyumedi ergenlikte neyse oyle kaldi gelismedi nedense. Suanda biraz daha doldu ama az yani. Oyle goruyoeum senin gibi benimde canim skliyor hiç goguslu goremicem kendimi ben diye. Ama süt olsun yeter napalim. Varsin ufak olsun
Tugce1634 SalihaSomuncu5 :) göğsümü gere gere gezmek vardı bee :))) ufak fln ama belki süt dolar da güzelce emzirebiliriz canım.tek sıkıldığım konu,kimsenin yanında emzirmek istemeyeceğim.