Süt üretimiyle bir ilgisi varmı yokmu bilmiyorum ama bence sevinin. Benim 85c’ydi oldu 90. Yaz sıcağında çekilir dert değil. Sütyen giyince ortası pişiyor terliyorum, giymesem ağırlaştı iyice acıyor. Penye babaanne sütyenleri vardır ya onlardan aldım 😂