Elena3838 Emirinmelegi ben de bugun yillik aglayacagim miktar kadar agladim sanirim neye agladigimi bilmiyorum icli icli kotu birsey olmus gibi agliyorum yanliz olmadigimi ogrenince icim rahatladi biraz
aselzumra Elena3838 ben geçen hafta öyleydim bir hafta boyunca sürekli sebepsiz ağladım şimdi sadece durup durup gözlerim doluyo sanırım doğuma az kalkdkca hormonlar coşuyor 😁 ben suan 32. Haftamdym