Dorukvedemirinannesi Elena3838 Benn😢 Her gün ağlayacak bir neden buluyorum doğuma 2 hafta kaldi bi yandan korkuyorum bi yandan heyecanliyim esime ve aileme bi doğsa da bebis sizde rahatlasanız bende diyorum herkes pervane etrafimda ama ben cok duygusalim ikinci sez. doğum olucak aklım oğlumda kalıcak doruk pasamda 😢
Zmrtbdk Elena3838 gelecek pzt sezaryen günüm.Bir an çok heyecanlı,mutlu iken bir anda çok karamsar ve mutsuz hissediyorum.Özellikle bugün biraz da fiziken bitkin kalktım.O yüzden ekstra mutsuz hissediyorum.😔 Doğurunca geçer dicem ama bir de lohusalık var.
Elena3838 Disardan biri gorse cok kotu birsey oldu sanir durduramiyorum kendimi hickira hickira agliyorum 😭
Bertug-Tugberk-Mom Haftadayım ağlamak artı sinir krizi :(((( inşallah bebeğime bişey olmaz, dün çok kötüydüm sinirden deli gibi ağladım:((((
Elena3838 Zmrtbdk gelmis catmis insallah guzel gecer evet lohusayken daha duygusal olunuyormus sanirim
Dorukvedemirinannesi Elena3838 İnşallah canım rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 🤗
Esramese Elena3838 yok desek bile dogum stresnden aslinda son gunler bunaldm dogmuyor aglamk ciglk atmk geliyo icimden 1cm acilma 100 uzeri sancilr ama gelen yok deliriyorm
Elena3838 Emirinmelegi ben de bugun yillik aglayacagim miktar kadar agladim sanirim neye agladigimi bilmiyorum icli icli kotu birsey olmus gibi agliyorum yanliz olmadigimi ogrenince icim rahatladi biraz