kayramom1 Mervoop 8+6 olduk bugun bizde cinsiyet ini öğrenmeye gün sayıyorum resmen çok merak ediyorum 🤗
sevval55 yagmuranne yaa eğer o tarihte dogarsa cok guzel bi tarih ama vok zorr sanki ocak 15-20 gibi dogacakk öyle hissediyorum☺️
yagmuranne sevval55 öyle bile olsa babası ile aynı olur benimkinin tarihi🥰 sağ Salim alalım inşallah kucağımıza
Gkhnm97 Bizde 9 haftaligiz arkadaslar 10 a yaklastik gbi hemen hemen rabbim evlatlarimizi sag salim kucagimoza almamizi nasip etsin bulanti durumlari nasl😊
Busrakaan3008 Bende 10+2 yim mide bulantılarım yeni yeni azaldı :( kızlar göbişi çıkan belirginleşen var mı :))