Defnemmm2301 Mervoop ben şubat annesi değilim ama mart başı olacak 🥰🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Esramese Mervoop daha cok yolunuz varr burda oku oku cok sey ogrenip cildircagnz gunler var 😁 daha dun 3 haftammis gbi ama biz zurnanin zirt dedigi yerdeyz
Mervoop Defnemmm2301 sağlıkla gelsin inşallah vala bende 20 şubbattada olabilir şubatın sonuda olabilir dedi doktpr bugun göründük
Belgin_62 Bende 9+5 oldum Şubat gibi görünüyor ama abisine benzerse Ocak gibi de gelebilir 😬Durumlar nasıl sizde? Bende bulantı halsizlik var.
Mervoop Belgin_62 bende de bulantı arada oluyor genelde karnım şiş tokluk hissi oluyor ve uyku isteği çok oluyo
Mervoop Muallimannecik ayyy benimde karnım belirginleşti ama normalmı acaba ya ultrasyona göre 9 haftalığız ama karnımı görsen🤔
Defnemmm2301 Mervoop benim de martın 10 a son gün dedi sezeryan olacağım için 26 şubattan sonra alabilirz dedi bende 7 mart istiyorum inşallah kısmet olursa 🥰🥰
Muallimannecik Mervoop valla bende bu hafta biraz biraz çıktığını hissediyorum ama vücuttan vücuda değişir tabikii olabilir 🤗 birde insanda şişkinlik çok oluyor benim öyle yani 😣