Osgem2019 Sağlık problemi olan insanlar gidiyor endişe etmemizde çok normal ilaçsız hamile kalamazsın dediler kaldım diyabetten dolayı 6haftalıkken düşüğüm başladı çok ağladım, 8ay sonra çocuk denemediğim halde içime kurt düştü test yaptım hamile olduğumu öğrendim ve erkenden doktora gittim. Göze gittim dahiliyeye gittim hatta kardiyolojiye bile gittim. Endişe etmem merak etmem çok normal bence riskli bi gebeyim ben