Beernaa35 bunları anne olmak isteyen her kadın yaşıyor canım ben 45 gün adet olmadığımı biliyorum normalde 25 günde bir olurdum. Yani hiç kendinde belirti arama çünkü ararsan çok bulursun hamilelikte adet belirtileri aynı. Bak ben sana kendi belirtilerini söylim. Döllenme olduğunu tahmin ettiğim ilişkiden sonraki gün beyaz krem gibi bir akıntı geldi sonra da bir hafta geçti birgün boyunca kasığımda Bi şiş saplar gibi bir gidip gelen ağrım oldu. Bi de göğüs uçlarıma dokunduğum da hafif sızlıyordu. En önemli belirti beyaz krem si akıntı ama bildiğin krem gibi