SemaG yok dr um cok iyi ilgili cok sukur de . Güveniyorum bilgisine ben ilk cocugumu 2700 le dogum yapmıstım saglıklı olsun yeter ama en az 3 olsa iyi olue tabi . Rabbim saglık sıhat versin işlh kuzucuklarımıza. Sabah petnir kasar yumurta domates ve salatalıksız kahvaltısız yapmam. Sonra bir saat sonra meyve karpuz yerim 1 saat sonra kefir içerim . Ogle yemegi arasa yine meyve aksamada yemek . Yatmadan dondurma . Uyuöadan oncede süt içerim . Daha napım ben 😂 allahım elimden geleni yapıyoruö saglık sıhat versin işlh