Reyhann93 Keremeral inşallah canım ben geçen ay çok beklemiştim hatta pisikolojik midem bulanıyordu bu ay hiç ümidim yoktu ama çift çizgi rabbim hepimizin yüzünü güldürsün inşallah 😊😊
DiplomaliEvHanimi Reyhann93 hadi insallh. Benim 22haziran son adet ama galiba 15temmuzda yumurtladim 24gun falan geriden gosterecek olusursa 🙄🙄 öne alabilirz blki benimkini 😖 keske erken yumurtlasaydim
Reyhann93 DiplomaliEvHanimi yumurtlama takip etmedim canım hiç ama ayın başında 5 i felan akıntım olmuştu o zaman yumurtladım galiba
Ikizdeniz Reyhann93 hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin sorunsuz bi hamilelik geçirirsiniz insallah
Srnkrbrn Reyhann93 evet net bir sekilde hamişsin inşAllah gönlünce saglıklı gecer ve saglıkla kucagına almak nasip eder rabbim
Samurayy Reyhann93 bende bugun yaptrdim kan testi ozelde ama 25 liraya yaptilar iki saatte cikti hemencecik bende senin gibi iki test yaptimm garanti olsun diye cift cikmisti sonucta pozitif cikti :)
Gul_gunn Kişilər merhaba benim adet günümə 8gun var daha bu gün bende test yaptim siviyi doken kimi boyle kizardi hamileyimmi acaba?
Ltfy Reyhann93 ben kanı sabah sağlık ocağında vermiştim öğlende gitmeden sonuçlarıma internet üzerinden baktım 😊 acillerde hiç sürünme derim. Bu arada Rabbim hayırlı uğurlu etsin sağlıcakla kucağına alırsın İnş 🙏
Reyhann93 Ltfy burda sağlık ocağında yapınca ertesi gün çıkıyo sonuç ve öğleden sonra yapmıyorlar malesef ya 😔